2015




24 december låg jag i min säng och pratade med mamma sent på kvällen, plötsligt går Hampus in i rummet. Han som inte skulle komma hem först 6 dagar senare, min julafton blev komplett med honom i min famn igen. Sen dess har vi varit i Danmark, firat nyår ihop och myst. Den tredje januari var det även min tur att bli 20, detta inleddes med att familjen sjöng på morgonen, därefter bar det av mot systemet. Mina föräldrar hade ordnat en överraskningsbrunch med familj, släkt oxh vänner. Framåt kvällen bad Hampus mig att hämta honom hemma hos honom. Tanken var att ett gäng vänner skulle samlas hos mig och sedan skulle vi dra ut. Men när jag väl kom fram till min pojkväns hus, hoppade ett gäng vänner fram. De hade fixat tapas och delade med sig av glatt humör. Blev en otroligt festlig kväll! Utöver det har jag druckit drinkar med Elsa, arbetat och fikat eller ätit på restaurang med vänner

Kommentera här: